kalau nak jadi orang... jadilah orang yang jahat tapi baik... janganlah jadi orang yangg baik tapi jahat...

loyai kalapions

loyai kalapions
cinta tak semestinya memiliki

Monday 10 October 2011

kalaulah kita dapat melihat seperti anak2 kita melihat..


Kenapa saya suka rumah saya?
Kenapa saya suka rumah saya??
Kenapa saya suka rumah saya???
Dia cantik sangat!!!
Kenapa saya suka rumah saya????
Ada ayah…. Ada mak….
Kakakkk.. abg..
Kenapa saya suka rumah saya?????
Kenapa saya suka rumah saya??????
Saya suka kucing saya..
Kenapa saya suka rumah saya??????
Mak masak nasi.. emmm…. Semua dia masak..
Nyamm nyamm…….
Kenapa saya suka rumah saya???????
Sebab dia best…!!!!!!!!!
Kenapa saya suka rumah saya?????
Sebab saya sukalah..!!!
Kenapa awak Tanya soalan mcm ni????

*********
Kalaulah kita dapat melihat seperti anak-anak kita melihat…
Renung-renungkan lah….

No comments:

Post a Comment